REGULAMIN
Pokoi Gościnnych i Apartamentów
w Zakopanem ul. Krupówki 19
Par.1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pokoi Gościnnych i Apartamentów w Zakopanem przy ul. Krupówki 19, zwanych dalej Obiektem. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie przez Gościa obiektu karty meldunkowej, jak również dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza iż zapoznał się i akceptuje warunki przedmiotowego Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
Par.2 DOBA HOTELOWA
Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych, zaplanowanego w danym dniu przyjazdu Gości do zajmowanego pokoju/apartamentu lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
Par. 3 ZAMELDOWANIE
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu należącym do obiektu lub Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających na terenie Obiektu.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową oraz za kolejne doby hotelowe pozostałe do końca zaplanowanego pobytu.
Par. 4 USŁUGI
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości obsługi Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie Pracownikowi Recepcji bezpośrednio lub telefonicznie, co umożliwi dalszą poprawę świadczonych usług.
Obiekt zapewnia Gościom :
Bezpieczeństwo pobytu w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu.
Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie.
Par. 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
Gość Obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu , powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
W przypadku interwencji Straży Pożarnej będącej efektem działania Klienta, a w szczególności interwencji Straży Pożarnej będącej efektem aktywowania alarmu instalacji PPOŻ, sprawca takiego działania będzie zobowiązany do pokrycia kosztów takich interwencji oraz do zapłaty kary umownej w kwocie 500 zł (słownie złotych: pięćset, 00/100) za każdą interwencję. Zapłata kary umownej zostanie dokonana przez Klienta/Sprawcę Zdarzenia na rzecz Obiektu w dniu interwencji Straży Pożarnej na terenie Obiektu, na ręce pracownika Obiektu, gotówką lub kartą płatniczą na podstawie dowodu wpłaty KP (Kasa Przyjmie). Zapłata kary umownej nie pozbawia Obiektu prawa do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa kwotą w/w kary umownej.
Par. 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
W przypadku stwierdzenia przez Gościa zdarzenia utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracowników Recepcji.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu bądź innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie miejsc postojowych, których właściciele współpracują z Obiektem w przedmiotowym zakresie lub poza tym terenem.
Par 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
W przypadku nie otrzymania od Gościa prośby odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa pozostawione przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu.
Par 8 CISZA NOCNA
Par. 9 REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
Par. 10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
W pokojach gościnnych i apartamentach nie wolno przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
Zabrania się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Zabrania się hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy które przeszkadzają, szkodzą bądź irytują innych Gości Obiektu.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i apartamentach, w ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpiecznego korzystania.